Ελληνική Νομοθεσία, Νόμοι, Προεδρικά Διατάγματα, Εγκύκλιοι, Αποφάσεις κ.λ.π. για υπαίθρια διαφήμιση
- Εγκύκλιος Α.Π. οικ. 28246 - 2011: Αφαίρεση παράνομων υπαίθριων διαφημίσεων
- Εγκύκλιος 16 - Αριθ. Πρωτ. 61067/2010 - 2011: Διαφημιστικές πινακίδες και επιγραφές στα πρατήρια υγρών καυσίμων και στους σταθμούς αυτοκινήτων με αντλίες υγρών καυσίμων
- Συνοπτικός Πίνακας Κωδικοποίησης Διατάξεων "Υπαίθριας Διαφήμισης" - 2010
- Εγκύκλιος 3 - Α.Π. 6969 - 2010: Παράνομες υπαίθριες διαφημίσεις
- Αποφάσεις αρ. 18801 - 2006 - ΦΕΚ 521 Β: Τροποποίηση της υπ’ αριθμ. 52138/2003 κοινής υπουργικής απόφασης περί καθορισμού όρων, προϋποθέσεων, προδιαγραφών και διαδικασίας τοποθέτησης ειδικά διαμορφωμένων πλαισίων, για την προβολή υπαίθριας εμπορικής διαφήμισης, κατά τις διατάξεις του ν.2946/2001
- Αποφάσεις αρ. 61818 - 2004 - ΦΕΚ 1903 Β: Καθορισμός ειδικότερων όρων υπό τους οποίους επιτρέπεται η τοποθέτηση διαφημίσεων σε κατάλληλα διαμορφωμένους δημοτικούς χώρους και σε στάσεις αναμονής επιβατών, κατά τις διατάξεις του Ν. 3052/2002
- Αποφάσεις αρ. 6636 - 2004 - ΦΕΚ 348 Β: Ανάρτηση διαφημίσεων επί των καλυμάτων ικριωμάτων σε κτίρια των οποίων οι όψεις ανακαινίζονται κατ' εφαρμογή προγράμματος αποκατάστασης
- Νόμος 3254 - 2004 - ΦΕΚ 137 Α: Ρύθμιση θεμάτων των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων του 2004 και άλλες διατάξεις
- Αποφάσεις αρ. 52138 - 2003 - ΦΕΚ 1788 Β: Καθορισμός όρων, προϋποθέσεων, προδιαγραφών και διαδικασίας τοποθέτησης ειδικά διαμορφωμένων πλαισίων, για την προβολή υπαίθριας εμπορικής διαφήμισης, κατά τις διατάξεις του Ν.2946/2001
- Αποφάσεις αρ. 38110 - 2002 - ΦΕΚ 1255 Β: Καθορισμός όρων και προϋποθέσεων ανάρτησης πανώ σε προσόψεις κτιρίων, καθώς και προδιαγραφών και διαδικασίας τοποθέτησης επιγραφών σε κτίρια και κοινόχρηστους χώρους, κατά τις διατάξεις του Ν. 2946/2001
- Αποφάσεις αριθ. Α-64955/6079 - 2002 - ΦΕΚ 112 Β: Διαφήμιση στα επιβατηγά δημόσιας χρήσης αυτοκίνητα
- Νόμος 2946 - 2001 - ΦΕΚ 224 Α: Υπαίθρια διαφήμιση, Συμπολιτείες Δήμων και Κοινοτήτων και άλλες διατάξεις
- Νόμος 1491 - 1984 - ΦΕΚ 173 Α: Μέτρα για τη διευκόλυνση της διακίνησης των ιδεών, τον τρόπο διενέργειας της εμπορικής διαφήμισης, την ενίσχυση της αποκέντρωσης και άλλες διατάξεις